La teva farmàcia més propera

Gràcies a la implementació d’una estratègia en línia molt ben definida, Onefarma, l’empresa assortidora de productes farmacèutics, ha aconseguit expandir-se de manera categòrica i maximitzar les seves vendes en línia.

Amb un disseny altament innovador i una excel·lent i ben definida experiència d’usuari, ha aconseguit posicionar-se fermament en aquest mercat en línia de productes de farmàcia.A més, ha sabut implementar capacitats tècniques perquè els clients puguin accedir als productes desitjats d’una forma molt senzilla, directa i ràpida.

La importància d’aconseguir desenvolupar una App personalitzada

Per a satisfer les necessitats dels nostres usuaris, l’experiència de compra oferta al potencial consumidor és molt important. La personalització d’aquest procés ens permet enfocar els punts forts de l’empresa i poder dirigir els nostres recursos de la manera més eficient, amb el que aconseguirem una correcta interacció entre els clients i l’emprenedoria.

La interacció client / marca

Aquesta interacció tan eficient és possible gràcies a l’ajust de l’App a les veritables necessitats de l’empresa executora. Així aconseguim satisfer les necessitats dels clients d’una manera amena, cridanera i molt senzilla, amb el que efectivament es fideliza al client amb la marca, producte o servei ofert.

Quines són les claus que han fet destacar aquest desenvolupament?

El primer a destacar és que aquest e-commerce ha estat desenvolupat per a satisfer les necessitats d’una clientela creixent que utilitza la tecnologia de manera regular per a dur a terme les seves compres, estalviant així temps i guanyant la comoditat de fer tot des de la seva casa. Per a això s’ha creat un disseny amb PrestaShop, amb totes les facilitats i avantatges que això implica.
Una dels principals avantatges és la seguretat quant a les transaccions electròniques, situació que efectivament agraeixen els usuaris en oferir un accés altament segur i de confiança.

A més, amb la finalitat de facilitar l’accés als productes a tot el públic objectiu de la marca, Onefarma no ha escatimat en esforços i ha aconseguit que tots els clients puguin accedir a la ubicació de la sucursal més pròxima mitjançant un procés de geolocalització.
Avantatges categòrics tant per a les empreses com per als clients

Les empreses que implementen aquest tipus de Aps, especialment en el cas de Onefarma, destaquen per aconseguir una alta quota de resultats positius mentre mantenen alts els índexs de satisfacció dels clients. Aquest equilibri és altament beneficiós per a totes dues parts, ja que millorar la navegació dels productes o serveis buscats pels clients, provoca un augment notable en les vendes.

En el cas de Onefarma, aquesta experiència és encara més completa, ja que permet disposar en tot moment i les 24 hores del dia de la teva farmàcia Onefarma més pròxima en el palmell de la teva mà.

Amb solament obrir la teva App, podràs accedir a tot un món de possibilitats que esperen per tu, tot això gràcies a la tecnologia actual i al destacat i lliurat equip de Offing que ha aconseguit equilibrar, engranar i dirigir aquest projecte cap al millor dels resultats.
Descarrega’t l’App i comença a gaudir de totes les comoditats que t’ofereix Onefarma.

Vols que la teva empresa sigui també reconeguda com a cas d’èxit? Contacta amb nosaltres per a rebre tota la informació sobre els nostres serveis. En Offing, estem per a ajudar-te!

Visita el portal web: https://onefarma.es